Bekymringsbrev til Lebesby Kommune!

Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Dette diskusjonstemaet har blitt automatisk laget fra Bekymringsbrev til Lebesby Kommune!-oppropet.


Gjest

#1

2015-05-19 14:15

Fordi æ e fra bygda Lebesby og synes d e viktig at tilbudet i bygda e bra nok til at folk vil bo der og ta vare på kulturen der. Og kanskje skal æ fløtte tilbake en dag, til rota mi :)

Gjest

#2

2015-05-19 17:05

Feil prioritering over mange år. Fjorden blir ikke hørt.

Gjest

#3

2015-05-19 18:01

Æ fløtta på flækken fra den hær kommunen, ingen tilbud om verken bolig eller aktivitet. Føle ikke det riktig at ALT skal være i Kjøllefjord når det er inn i fjorden det hoves inn penger til kommunekassa.

Denne meldingen er fjernet av forfatteren (Show details)

2015-05-19 18:03



Gjest

#5

2015-05-20 11:16

Indre Laksefjord har uendelig mye mer natur enn Kjøllefjord, og her er store muligheter for næringsutvikling av høyst forskjellig slag.

Gjest

#6

2015-05-21 08:19

Jeg er en av få som var på kommunens infomøte med omvisning på rådhuset. Jeg forsvarer kommunens vedtak om nytt bygg vs oppussing av det gamle. Jeg stiller meg likevel bak dette oppropet fordi jeg ser at det går fort i svingene her. Anbudsresultat foreligger ikke, altså vet man ikke om man kommer innenfor kostnadsrammen. Flytting av kontorer og klargjøring for riving er allerede satt i gang til tross for manglende anbudsresultat.
Jan Børre Pettersen
Listetopp for Miljøpartiet De Grønne Lebesby.