Norsk Dampselskap krever å bli tatt på alvor!

Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Dette diskusjonstemaet har blitt automatisk laget fra Norsk Dampselskap krever å bli tatt på alvor!-oppropet.


Gjest

#251

2016-11-02 05:34

Damp redder liv
Det er den beste måten en kan klare å sluttte å røyke på.

Gjest

#252

2016-11-02 08:51

Ønsker det blir lov i Norge å slutte å røyke på en human måte.

Gjest

#253

2016-11-02 10:41

Jeg og min kjære sluttet å røyke og begyndte å dampe for åtte måneder siden, har vert helt fantastisk for vår helse. Unner alle å kunne få delta i denne flotte måten å slutte å røyke på.Og penger har vi også spart slikat vi kan unne oss å gå på helsefrembringende ting som trening og dans.

Gjest

#254

2016-11-02 14:19

har røyka siden jeg var 15. nå 32. begynte og dampe for nøyaktig 288dager 0timer og 30min siden "kilde: slutta.no app"

skulle bare prøve damp.ikke noe planer og slutte og røyke eller ønske om det heller. var kun for og prøve og teste ut damp.
resultatet snakket for seg selv. det gikk grinene lett og slutte med røyk.

har sett løgnhalser "ehm jeg mener poletikere" dampe å. så vet flere av dere vet at damp funker. så ikke jug som yrket tilsvarer og snakk opp selv der ;)

Gjest

#255

2016-11-02 19:41

Damp er helse.

Gjest

#256

2016-11-02 20:21

Min nabo fikk meg til å gå over til damp 15september. Min helse er betydelig bedre nå kontra tidligere. Hvis dampen ikke blir legulert slik vi håper på så går jeg over til sigaretter igjen. dette betyr i praksis at staten får pengene sine og jeg får kortere levetid med kols, kreft, bronkitt etc til gjengjeld.

Cigalikes er absolutt ikke et alternativ. en av hovedgrunnene for at vi går over til damp er at vi kjøper produkter som ikke ligner en vanlig sigarett. det samme gjelder smak. vi kjøper damp juice med fruktsmaker etc for at vi ikke lenger skal bli fristet til tobakks smak eller tobakks lukt.

 


Gjest

#257

2016-11-02 20:49

Tobakk tar liv mens damp redder liv. Siden jeg gikk over til damp 15sep har hosten gitt seg, blitt bedre å puste. Det er 3gangen jeg prøver å slutte med tobakk og uten dampen så hadde jeg ikke klart det

Gjest

#258 Re:

2017-02-11 05:45

#251: -  

 Den beste måten å slutte på er og kaste røykesakene til hel....

det er unødvendig med både plaster, tyggegummi, eller damp (e-eigaretter) for

og klare og slutte.

Per Vers

#259 Re:

2017-03-02 06:27

#251: -  

 Refleks redder liv, ikke damp.

DasOmen

#260 Røykeloven er enveiskjøring

2017-07-22 01:05

Det er et alvorlig hull i røykeloven. En lov skal omhandle 3 ting, der alt er gitt en "fair chance".

1: Teamet, eller et fysisk objekt.

2: Den som gjør handlingen.

3: Den som opplever handlingen.

Dagens røykelov gjør bare alt til rette for 1 og 3. Vi, dampere, som er nummer 2 er ikke inkludert på noen måte og får heller ingen "fair chance" i noe i det hele tatt i røykeloven. Totalt utstøtt, og det er IKKE rett.

Bent Høie: Ser du liker å drikke vin til maten. Jeg utforder deg til å forby vin servering på restauranter. Hvorfor?

1: Alt med alkohol er skadelig, det vet jo alle.

2: Jeg liker ikke vin, blir kvalm av det, føler meg støtt når jeg kjenner lukta av vin eller ser folk som svelger seig kjøttmasser og annet skvip ned i halsen og skyller det ned med vin, som fordøyer all annen ekkel smak av den ekle middagen de eventuelt spiser. Avogtil kan jeg lukte vinen fra andre bord!

Og i følge disse 2 observasjonene kan og bør vinservering til mat på resaurant forbys. På samme måte som damp blir forbudt, fordi man ser "røyk" og tror at noen røyker, slik at andre drar opp analog røyken, eventuelt at det lukter en ny lukt i lokalet (som ikke er noe værre enn parfyme). Helt samma situasjonen, synlighet og lukt. Det er ingenting annet, forby damping på restauranter er like teit som å forby vin til maten.

 

POP-QUIZ: Hva er egentlig ikke lov med damping på uteplasser og lokaler?

Er det synligheten av dampen, visste du at jeg kan ta meg et stort drag, holde det inne leeeeenge, og puste ut uten at det viser noe damp eller lukt?  Er dette forbudt og? Er bare å putte en el-cigarett i munnen forbudt, på samme måte som om jeg tygde på en blyant. Hei, bly er jo farlig, forby blyanttygging i skolen. Så, ja, jeg kommer til å dampe hvor som helst det passer meg for svarte, har alltid gjort det og vil alltid gjøre det, men ja, jeg oser ikke ut dampen, jeg holder den inne og puster sakte ut, så jeg respekterer faktumet at synlighet og lukt "kan" forstyrre visse enkelte ustabile individer der ute. Så kalt white-brains som ikke vet bedre enn hva de leser i avisa med NULL innsikt i hvor de er på planeten eller hvordan universet er satt sammen.

En kan fort se at mine kommentarer er like patetiske som dagens nye 1juli røykelov som omhandler damping og. Totalt på bærtur, skjærp deg Bent Høie, hva tenker du med egentlig? Greit, du har vel unnskyldningen med at du er skeiv. Kom deg på terapi, gutt - DU har en psykisk ubalanse i hodet ditt. Ikke kom her og si at du er "født" slik. Bullshit, det trengst terapi til skeivhet på lik linje med andre psykotiske tilstander, HAH!

 

 


Gjest

#261

2017-10-18 06:16

Hvorfor røyke eller dampe i det hele tatt?

må dere ha noe og putte i kjeften, så bruk en asparges eller noe.

 

marlboro man

#262

2017-11-22 06:09

Røyk tobakk.Damp er bare for pyser.Har røyka i 60 år

og akter og røyke i allefall 60 år til, røyk er sundt, året rundt.