Få Post i Butikk/Oppkravspakker tilbake til Sokna

Bare jeg som er lei av å hente oppkravspakker på Kuben? Her brukte jeg først 10min på å finne parkering, siden pakkene veide 28kg så ville jeg parkere så nærme som mulig. Så er det å frakte pakkene opp til parkeringshuset, og for min del, ned igjen med handlekurven. Hente disse pakkene på YX Sokna ville tatt maks 5 minutter, i dette tilfellet tok det nesten 30min.
Grunnen til at vi ikke får hentet oppkravspakker på Sokna, er at Posten ikke vil gi YX Sokna kortterminal for betaling av pakker.

Ved å signere gir jeg Marius Skinnes fullmakt til å overlevere informasjonen som jeg gir på dette skjemaet til de som har mulighet til å gjøre noe med denne saken.

Merk at du ikke kan bekrefte signaturen din ved å svare på denne meldingen.

Script executed with success this is not html: Array ( [type] => 2 [message] => Trying to access array offset on value of type null [file] => /home/petitions/public_html/sign_petition.php [line] => 31 )