Elvia's nye nettleieavtale er en katastrofe!

Elvia kommer nå med en ny nettleie i 2022 som skal sette prisen ut i fra den timen i løpet av en måned du forbruker mest strøm. Dette betyr hvis du har særs høyt forbruk 1 time i løpet av måneden så vil du straffes for dette i alle "rush" periodene for hele måneden. Det hadde ikke vært vanskelig for Elvia å påført høyere nettleie for det aktuelle døgnet eller timen, men da tjener de ikke så mye penger vettu.

Men ikke nok med det, de har også satt "rush"-tiden for nettleien fra klokken 6:00 til 22:00, og mener alvorlig at hvis man er tilpasningsdyktig så kommer man til å spare penger. For å få til dette må vi tilpassse oss til å dusje, vaske klær og oppvask, varme hus og vann om natten.

Dette er helt uholdbart. Dette er bare grådighet. Signer oppropet og vær snill å send klage på disse reglene til kundesenter@elvia.no

Ved å signere gir jeg Geir Helge Starholm fullmakt til å overlevere informasjonen som jeg gir på dette skjemaet til de som har mulighet til å gjøre noe med denne saken.