Avlastning tilbud året rundt til barn med ulike diagnoser.

Tønsberg kommune ønsker å kutte i avlastningstilbudet til sårbare barn og familier. Barn med ulike diagnoser skal nå få kuttet tilbudet sitt. Ved å stenge 4 uker i året + alle røde dager, så frarøver kommunen et sårt tiltrengt tilbud til familier som sliter nok fra før. Disse familiene elsker barna sine mer enn noe annet, men det er krevende å sjonglere sin oppmerksomhet, tid og energi mellom jobb, partner og funksjonsfriske søsken. I tillegg så er vi inne i en tid med covid-19, stor arbeidsledighet osv. Her kunne vi trygghet arbeidsplasser og arbeidstrening for mange, samtidig som vi gjør noe godt for familier som trenger avlastning i hverdagen. Dette er uhørt og det er på tide at vi sier i fra og støtter de som trenger det mest! Så vær så snill og signer og del videre.

Ved å signere gir jeg Anette Severinsen fullmakt til å overlevere informasjonen som jeg gir på dette skjemaet til de som har mulighet til å gjøre noe med denne saken.