VI SOM VIL HA JONAS GAHR STØRE UT AV STORTINGET!

Vi har fått nok av STØRES angrep på SYLVI LISTHAUG og krever at han nå må gå av siden vi ikke lenger har tillit til ham og hans irrasjonelle oppførsel! Listhaug nevnte ikke utøya med ett eneste ord men STØRE dro enda engang Utøya kortet og la skylden over på Listhaug og lot det hagle med ukvemsord mot henne selv om hun aldri hadde noen som helst mening om Utøya tragedien i sine kommentarer! Den som dro fram dette var Støre selv og ingen andre og er det noen som bør be ofrene for denne tragedien om unnskyldning så er det han!Så nå vil vi ha Støre ut av stortinget og helst ut av politikken for å være så ondskapsfull og urederlig er langt over streken for hva vi kan tillate!

Din e-postadresse vil ikke bli publisert på vår side. Uansett, så vil forfatteren av underskriftskampanjen se all informasjon du oppgir i dette skjemaet.