Vi ønsker en trygg hundepark med gjerde i Grefsenkolleveien

Grefsenkollen “hundepark” er i dag et stort ubrukt område, med sprukken asfalt og søppel. Uten gjerde, samt inntil bilvei og skog, er det et meningsløst område som utgjør en fare for både hunder, dyreliv og bilister opp grefsenkollveien. Det er båndtvang, samt mange som er redd hund og da trengs det en ordentlig hundepark hvor hundene kan løpe fritt uten å være til besvær for andre. Det er mange hundeeiere i område og behovet er stort. En hundepark i nærområdet bidrar til bedre mulighet til å bli godt kjent med naboene sine og skape trygge lekesituasjoner for alle parter. Parken trenger gjerde og bark/grus som underlag, og gjerne noen piknikbord sånn at det blir et hyggelig sted for alle å opprettholde seg - også utenfor inngjerdet område. Se forslag nedenfor. Forslag_Grefsenkollen_hundepark.jpg

Ved å signere gir jeg Frida fullmakt til å overlevere informasjonen som jeg gir på dette skjemaet til de som har mulighet til å gjøre noe med denne saken.

Vi viser ikke e-postadressen din offentlig på nettet.