Sylvi Listhaug ut av Regjering

Vil du ha en innvandrings- og integreringsminister som ikke drar til Sverige for å se hvordan vi ikke skal ha det? Vil du ha en innvandrings- og integreringsministerr som ikke gjør sosiale stunt i 20 lag med flytevest for å se "hvordan flyktninger har det"? Er du enig når Bjørnar Moxnes sier at han, med hjep av resten på stortinget skal få Sylvi Listhaug må bli arbeidsløs?

Da bør du signere dette oppropet for Akkurat det. En regjering uten Sylvi Listhaug. Norge er et demokrati, og sammen er vi sterke.

Ved å signere gir jeg Einar Nybakk Pettersen fullmakt til å overlevere informasjonen som jeg gir på dette skjemaet til de som har mulighet til å gjøre noe med denne saken.

Merk at du ikke kan bekrefte signaturen din ved å svare på denne meldingen.

Script executed with success this is not html: Array ( [type] => 2 [message] => Trying to access array offset on value of type null [file] => /home/petitions/public_html/sign_petition.php [line] => 31 )