Svindelen "Covid-19": Still de ledende politikerne for en folkedomstol

I over ett år har det norske folk vært vitne til en rekke komplett uforståelige og ødeleggende restriksjoner fra regjeringen, hvor det hele har vært forkledt som smitteverntiltak. Man voldtar nemlig ikke en hel nasjon økonomisk og sosialt for et virus som vi lenge har visst at ikke er spesielt alvorlig.

Nå har regjeringen et eksklusivt fokus på smittespredningen, uten at det virkelig viktige tas opp - nemlig i hvilken grad folk blir syke og dør av dette viruset. I tillegg brukes en PCR-test som aldri var ment brukt til diagnostikk. Hvor mange tilfeller av selvmord, mord, ran, depresjon etc. har dette idiotiet påført det norske folk? Hvorfor skriver INGEN aviser om enkelt-skjebner i dette henseende? Istedenfor skriver avisene UTELUKKENDE om sjeldne dødsfall hvor koronasmitte ble hevdet å være involvert (men hvor utviklet Covid-19 ikke trengte være tilfelle)!

Det er blitt klarere enn noen gang at det norske folk føres bak lyset av ledende politikere og deres oppdragsgivere. Her snakker vi om ren svindel! Noe som understøtter denne påstanden, er det faktum at lockdown-politikk ble iverksatt samtidig på tvers av landegrenser og kontinenter. Eksempelvis har den danske regjering blitt bedt om å redegjøre for hvor disse direktivene kom fra, men uten å ha svart for seg. Da Solberg-regjeringen ble bedt om å kvalifisere disse tiltakene, ble det reagert med å kreve 100 års hemmelighold rundt disse opplysningene. (Det ble "bare" innvilget 60 år). Det burde være temmelig klart at statshemmeligheter ikke kunne være begravet i disse opplysningene...

HVA ER DET SOM SKJULES FOR DET NORSKE FOLK??? HVORFOR DRIVER REGJERINGEN MENGDER AV ARBEIDSTAKERE OG SMÅBEDRIFTER INN I ØKONOMISK RUIN?

Erna Solberg, Bent Høie, Espen Nakstad og flere SKAL STILLES FOR EN FOLKEDOMSTOL FOR FORBRYTELSER MOT EGEN BEFOLKNING!

Ved å signere gir jeg Trond Pedersen fullmakt til å overlevere informasjonen som jeg gir på dette skjemaet til de som har mulighet til å gjøre noe med denne saken.