Ruter - gjenopprett Strand og Kveldsroveien på linje 160!

Fra 1. januar 2017 har Ruter lagt ned holdeplassene Strand (utover) og Kveldsroveien (innover) på bussrute 160 fra Rykkinn til Oslo (gamle 151). Dette påvirker en rekke kollektivbrukere i området, og gir et vesentlig dårligere tilbud for skoleelever, pensjonister og arbeidstakere som bruker dette tilbudet daglig både mot Oslo og Sandvika. Beslutningen er tatt uten noe som helst forvarsel og uten å høre med kundene om dette var ønsket. Vi ønsker at Ruter straks gjenoppretter holdeplassene Strand og Kveldsroveien på rute 160 (gamle 151) (og på evt. andre busslinjer dette måtte gjelde), slik at kollektivtilbudet for oss i nærmiljøet ikke blir svekket!

Din e-postadresse vil ikke bli publisert på vår side. Uansett, så vil forfatteren av underskriftskampanjen se all informasjon du oppgir i dette skjemaet.

Du vil motta en e-post med en link for å bekrefte din signatur. Vennligst sjekk innboksen din (og søppelpostkassen).