Redd våre hjem

For nå 4 år siden fikk min søster, Isabel Christin Ellewild, etter 10 år på oslos gater et tak over hodet.. en trygghet, et sted å få varme og søvn uten problemer for å være der, et hjem! Det har så godt som reddet hennes liv, å ha fått et hjem hos flexbo i deres små, koselig sjarmerende hytter på kjelsås i Oslo. Dette har ikke bare vært en reddning for henne og hennes høyt elskede katt (som hun nesten tar mer vare på enn seg selv) + de alles kjære mammakatt, men også hennes naboer i de 4 hyttene rett ovenfor henne som nå bare 2 er bebodde. Disse hjemmene har gitt flere mennesker en ny start i livet og hjulpet de å klare seg ut av et forferdelig hardt liv der mange tragiske hendelser forekommer, der mange ikke overlever.

Nå vil politikere og andre statlige høytsatte, hjerteløst og i fullstendig brist på medmennesklighet, legge ned og rive disse hjemmene. Grunnen er at disse som bestemmer da får mer "penger i potten" og anser dette er en større vinst enn å redde menneskers liv.

Hjelp oss redde min søsters, hennes naboer og de 2 kattenes hjem, ikke la de miste alt og havne på gata igjen! Vi ber, vis hjerte og empati.

Vi trenger all støtte og hjelp vi kan få for å klare å vinne dette.

Takk til alle som engasjerer seg i å få flotte mennesker bort fra gata og gi dem større sjangser for å overleve å få et bedre liv! <3