Redd Sekkefabrikken kulturhus og kulturlivet i Slemmestad!

Til Utbygger, politikerne og kommunedirektør. Dere rører ved dypet i folkesjela i Slemmestad og hele Røyken hvis dere ikke kan komme til gode løsninger for Sekkefabrikken, kulturskolen og kulturlivet i Slemmestad sentrum. Grasrota forstår at vi må aksjonere for å bli hørt for hørt i denne saken må vi bli! Sekkefabrikken må bestå som hjertet i Slemmestad sentrum i kommunal drift og samarbeidet med alle aktører som har vært samlokalisert i Slemmestad må fortsette. Nettopp gjennom å fortsette å være lokalisert tett. Det har vært en suksess! Slemmestad MEK kan få være et tillegg. Dette kan bli den levende havna hele nærområdet kommer til med båt for å oppleve kunst og kultur av høy kvalitet på Norges kuleste scener. Dette skal være et sentrum like pulserende og levende som det har vært i mange år. Sekkefabrikken trengs som produksjonslokaler og visningsarena for frivilligheten, kulturskolen, teatergruppene, korpsene, korene og ikke minst barn og unge.

Ved å signere gir jeg Rita Rohdin Nyhuus fullmakt til å overlevere informasjonen som jeg gir på dette skjemaet til de som har mulighet til å gjøre noe med denne saken.