På tide med fartsdempende tiltak i Lerstadbakken!

Lerstadbakken er ikke en snarvei! Tvert imot er dette et byggefelt med et økende antall familier og barn. Vi ønsker at fartsgrensen blir satt ned, og at det settes inn fartsdempende tiltak som for eksempel fartsskilt, fartsdumper og barn leker-skilt.

Det er en klar sammenheng mellom fart og antall ulykker, og ikke minst ulykkenes alvorlighetsgrad. Overholdelse av fartsgrenser er derfor svært viktig. Skilting av fartsgrenser er ofte ikke nok. Det er da nødvending å gjennomføre fartsdempende tiltak.

Trafikken i Lerstadbakken har økt kraftig siste årene. Det er nå på høy tid å sette inn fartsdempende tiltak! Vi er flere beboere, her i Lerstadbakken, som ønsker lavere fartsgrense. Det har vært et pågående tema blant naboer, og redselen for at noe skal skje med barna har økt nå som de skal begynne å gå og sykle til skolen selv.

Ved å signere godkjenner jeg at Iselin Akslen kan overlevere signaturen min til dem som har innflytelse på denne saken.

Merk at du ikke kan bekrefte signaturen din ved å svare på denne meldingen.