Oljebrølet
Vi i Oljebrølet har som mål å vise våre politikere hvor viktig oljenæringen er. Vi mener det er både vanvittig og urealistisk å stenge oljekrana.
Vi ønsker at Norge skal fortsette å utvinne olje i lang, lang tid fremover.
Olje er et produkt vi nyter godt av hver eneste dag. Et produkt som sørger for bl.a. velferd, arbeidsplasser og økonomisk stabilitet. Det finnes pr i dag INGEN TING som erstatter olja.
Vi må også huske på at olje er en internasjonal maktfaktor, og vi klarer ikke se hensikten med å gi fra oss denne makten bare for å oppnå at vi blir fattigere.
Hvis DU ser nødvendigheten av oljen og alle dens ressurser, hvis DU er enig i at Norge skal fortsette å utvinne olje så er vi takknemlig for din underskrift.
Kontakt forfatteren
Behandle signaturene dine
Har du ikke mottatt e-postbekreftelsen, eller ønsker du å fjerne signaturen din?
Behandle signaturene dineDel denne underskriftskampanjen
Hjelp dette oppropet å innhente flere signaturer.
Betalt annonsering
| Logg på for å administrere underskriftskampanjen din. |
Endringer skjer ikke ved å være stille.
Forfatteren bak dette oppropet reiste seg og gjorde noe. Vil du gjøre det samme?
Andre underskriftkampanjer du kan ha interesse av
Vi tilbyr gratis hosting av nett-opprop. Lag et profesjonelt opprop ved å benytte vår kraftige løsning. Våre opprop nevnes i media hver dag, så å lage et opprop er en bra måte å få oppmerksomhet i offentligheten og hos beslutningstakere.