NEI til nedleggelse av Hamna Kontaktsenter!! Stord

Nå har vi brukere og våre pårørende sett oss lei på at møteplassen vår Hamna Kontaktsenter stadig blir truet av nedskjæringer,  og nå 15.11. 23 Skal det opp til høring i kommunen hvor politikerne vil legge ned Hamna Kontaktsenter.

Er det sånn kommunen velger å behandle sine mest sårbare innbyggere,  med usikkerhet, utrygghet, redsel og ikke minst fortvilelse. For en del av brukerne er Hamna høydepunktet ila dagen, det å kunne møte andre i samme situasjon,  ta en kopp kaffe,slå av en prat og minst gjøre noe lystbetont som strikking,  spille biljard,  veve ,lage måltid sammen, etc i en ellers tung hverdag. Muligheten er mange om en bare har lyst.

For mange ser faktisk på Hamna Kontaktsenter som sin familie, da de ikke har så mange eller ingen

Vi har valgt å fortsette at folk fortsatt kan signere frem til den 30.11, det er da det hele skal avgjøres om Hamna kontaktsenter vil bli avviklet og nedlagt.

Så vær så snill,  ikke legg ned Hamna Kontaktsenter. Vi trenger møteplassen vår🙏🙏

Ved å signere gir jeg Christina Nes fullmakt til å overlevere informasjonen som jeg gir på dette skjemaet til de som har mulighet til å gjøre noe med denne saken.