Nei til hjemmevakt for ambulansen i Meråker!

Meråker ligger en time unna nærmeste sykehus. Det kan bety liv eller død for noen hvis utrykningstiden forlenges! E14 går gjennom bøgda som dessverre medfører mange alvorlige trafikkulykker. Vi er også en grensekommune og det samarbeides over grensen på beredskapssiden. Klinikkleder Sende har tidligere uttalt at ambulansen i Meråker skal styrkes. Dette er ikke en styrking av ambulansen i Meråker og dette forslaget må derfor ikke vedtas! Bøgdas innbyggere skal kjenne seg trygge og vi er stolte av tilbudet vi har med dyktige fagfolk! Vi sier derfor nei til hjemmevakt for ambulansen i Meråker!

Ved å signere gir jeg Eline Lello fullmakt til å overlevere informasjonen som jeg gir på dette skjemaet til de som har mulighet til å gjøre noe med denne saken.

Merk at du ikke kan bekrefte signaturen din ved å svare på denne meldingen.