Nei til bompeng RV 94

Dette er ett opprop for de som er imot at riksvei 94, og trinn 1 og 2 skal finansieres med bompenger fra oss vanlige brukere. Argumentasjonen for bompenger er bl.a tungtrafikken, og en brukerfinansiering vil ramme privatpersoner/barnefamilier og næringsliv i en stor grad. Altså ikke de som er bakgrunnen til behovet for tunneler og ny vei.
Det er lagt signaler at pr i dag skal 940 millioner kroner brukerfinansieres når totalt 6 bommer fra Rypefjord mot byen, pluss en ved Bekkeli er satt opp. Inkludert de i tunnelen mot byen, i begge retninger.
Dette kan ikke vi som innbyggere godta.

Ved å signere gir jeg Ragnvald Berntsen fullmakt til å overlevere informasjonen som jeg gir på dette skjemaet til de som har mulighet til å gjøre noe med denne saken.

Merk at du ikke kan bekrefte signaturen din ved å svare på denne meldingen.

Script executed with success this is not html: Array ( [type] => 2 [message] => Trying to access array offset on value of type null [file] => /home/petitions/public_html/sign_petition.php [line] => 31 )