Nei til 5G i Bodø og omegn

Telenor skal snart teste 5G i sentrum av Bodø. Jeg mener lokalmiljøet vårt allerede er nok bestrålt fra eksisterende mobilmaster, smartmålere, wifi, osv. Vi trenger ikke 5G i alle kriker og kroker, som planen er. Verdens Helseorganisasjon slår fast at mobilstråling kan framkalle kreft. Men 5G skal lanseres raskt og gæli, uten at det er forsket på hva den nye teknologien kan medføre av helserisiko. Det gis fritt spillerom til kommersielle krefter, som lokker med kort nedlastningstid på spillefilmer. Slik jeg ser det er 5G en miljøbelastning som kan utløse stress, søvnproblemer, dårlig konsentrasjon, øresus i tillegg til andre dypere symptomer. Nå må nok være nok, inntil man har avklart hvilken helserisiko som ligger i den konstante bestrålingen av oss alle. Jeg ønsker ikke 5G til Bodø og omegn, og håper at andre er enige med meg og skriver under på dette.

Ved å signere gir jeg Anita Borkamo fullmakt til å overlevere informasjonen som jeg gir på dette skjemaet til de som har mulighet til å gjøre noe med denne saken.

Vi viser ikke e-postadressen din offentlig på nettet.