Nedbemanning av fysioterapeuter i Bydel Vestre Aker

BEVAR FYSOTERAPITILBUDET I BYDEL VESTRE AKER !

Bydel Vestre Aker kutter kr 2,2 millioner i fysioterapitjenesten for å betale tilbake gammel gjeld. Dette vil ramme de svakeste og eldre i bydelen. Kronikere, barn, voksne med store funksjonshemminger og mennesker med store og sammensatte plager vil bli kraftig rammet. Kuttet vil føre til store økte utgifter andre steder i bydelen, særlig innen pleie og omsorg. Vi bor i en bydel med et økende antall eldre beboere. Det er derfor svært viktig at vi engasjerer oss i dette.

Vi ber politikerne snu å gjøre om dette vedtaket, slik at den offentlige lovpålagte fysioterapitjenesten i bydel Vestre Aker bevares.

Det er ingen skam å snu!

Ved å signere godkjenner jeg at Trude Wang kan overlevere signaturen min til dem som har innflytelse på denne saken.

Merk at du ikke kan bekrefte signaturen din ved å svare på denne meldingen.