Midlertidig stans av baderoms rehabilitering i Smallvollskogen borettslag

I forbindelse med rehabilitering av baderommene i smalvollskogen borettslag har tilvalgene og prisene økt betraktelig fra det som ble informert om på generalforsamlingen.

Beboere blir nå tvunget til store utlegg i forbindelse med rehabiliteringen, i tillegg til at de totale felleskostnadene øker. Fellesutgiftene har allerede økt med 1100 kroner i mnd.

Det ble stemt ja til en komplett baderoms rehabilitering på generalforsamlingen, men rehabiliteringen som nå vil bli satt i gang vil ikke gi et fullverdig bad. Man må kunne regne med at servant, servantskap og speil er medregnet i et fullverdig bad. Det stilles også spørsmålstegn ved tilvalgene og prisene på dette da det vil gi store ekstrakostnader for hver enkelt beboer. Det kan ikke forventes at alle har økonomi til å dekke dette.

Vi ønsker derfor at prosjektet midlertidig stanses, og at det kalles inn til et nytt møte der all informasjon kommer frem. Det kreves at det innhentes nye tilbud på utføring av rehabiliteringen slik at beboerne får et fullverdig bad, og at det stemmes over tilbudene som blir gitt.

Ved å signere gir jeg Anders Pedersen fullmakt til å overlevere informasjonen som jeg gir på dette skjemaet til de som har mulighet til å gjøre noe med denne saken.

Vi viser ikke e-postadressen din offentlig på nettet.