La praktikum være som det er!

Det er spørsmål om en hel del omlegginger på profesjonsstudiet i psykologi på UiO. Her skriver man under på at man vil at praktikum (internpraksis) skal fortsette som det er i dag, med mulighet for fordypning i IPT (integrativ psykoterapi), nevro, BFT (barne- og familieterapi) og DT (dynamisk terapi).

Tillegg: Vi ønsker at de fysiske lokasjonene blir værende på PSI.

Vi ønsker også at UIO er ansvarlig for pasientrekruttering og at ordningen holdes utenfor spesialisthelsetjenesten.

Ved å signere gir jeg Raquel D. Ellingsen fullmakt til å overlevere informasjonen som jeg gir på dette skjemaet til de som har mulighet til å gjøre noe med denne saken.

Merk at du ikke kan bekrefte signaturen din ved å svare på denne meldingen.

Script executed with success this is not html: Array ( [type] => 2 [message] => Trying to access array offset on value of type null [file] => /home/petitions/public_html/sign_petition.php [line] => 31 )