Koronatesting ut av ungdomshallen - Lillehammer

9A119190-5DE3-44B5-B849-14A84B950A04.jpegUngdomshallen på Lillehammer, som normalt huser barn og unge i idrettsaktivitet, er omgjort til testsenter for Koronatesting. Dette medfører at hundrevis av barn, unge og voksne i Lillehammer og Gudbrandsdalen står uten - eller med sterkt redusert treningstid.

Alle har forståelse for at hallen med sine fasiliteter egner seg godt til Koronatesting. Likevel bør det finnes mange egnede alternativer som hverken går ut over testkapasitet, helse eller hverdagen til helsepersonalet. Vi ønsker derfor at temaet løftes opp i kommunestyret, og krever vedtak om flytting av testsenteret. Ved at kommunen pålegges å finne og ta i bruk et annet, egnet lokale kan idrettsaktiviteten settes i gang igjen, og brukes til sitt formål. Idrett er sunt for folkehelsen og skaper samhold - og dette er kanskje viktigere enn noen gang. Skriv under i dag og bidra til idrettsglede for barn og ungdom!

Ved å signere gir jeg Martin Alnes fullmakt til å overlevere informasjonen som jeg gir på dette skjemaet til de som har mulighet til å gjøre noe med denne saken.

Vi viser ikke e-postadressen din offentlig på nettet.