Kjell "Kjellen" Bigset / Thomas Ryste med i neste Farmen Kjendis

IMG_1134.JPG

Første utgave av TV2's Farmen Kjendis er over og Lothepus sikret seieren i en spennende finale mot Ida.

Nå ønsker hele Norges Kjell "Kjellen" Bigset å legge standarden ved å ønske seg med i neste utgave av TV-suksseen.

De fleste av oss kjenner karakteren Kjell "Kjellen" Bigset best fra ulike events og fra kulturscener over hele landet. Med mange aktive år bak seg som humorkonge og morromann, er frontfigur Thomas N. Ryste lysten på å gå inn i rekken av kjente fjes som får bryne seg på gårdsdrift, tilbakeskrivende 100 år i tid.

Vi er sikker på at Kjellen og Ryste vil være et flott supplement til TV-serien hvor han kan være med både som seg selv og som Kjellen. Selvsagt, hvorvidt TV2 tillater det.

Kjellen er ikke et nytt fjes for Norge og TV2. Ferjematrosen og bussjåføren fra Sunnmøre har flere ganger vært vertskap for blant annet valgkampsendinger på kanalen. Med denne underskriftskampanjen ønsker vi å fremheve Kjellen sitt ønske for TV2 - og håper at det er medvirkende til å gi Kjellen og Ryste en plass i neste utgave av Farmen Kjendis.

Signer og vær med. Vi sørger for at dette blir kjent for TV2.

Ved å signere gir jeg Joar Ødegård fullmakt til å overlevere informasjonen som jeg gir på dette skjemaet til de som har mulighet til å gjøre noe med denne saken.

Merk at du ikke kan bekrefte signaturen din ved å svare på denne meldingen.