Ikke steng av CC varehus drammen om natten

Det var ett en repportasje på DT.no http://dt.no/nyheter/vil-stenge-cc-tomta-for-ranere-om-natten-1.8113062 DE vil stenge av parkeringsplassen på CC i drammen om natten slik at dem slepper å ha "rånerene" der, da det har vært mye nabo klager. vi vil gjerne beholde plassen samtidig som vi vil sette regler for dem som vil benytte plassen så den ikke blir stengt. Det vil si ikke høy musikk etter kl 23, fornuftig kjøring, og ikke forsøpling eller hærverk.. vist vi klarer dette så kan det hende at vi får beholde plassen også.. i tillegg til rånere er det avis bud  som henter aviser der om natten da dette er lettvint og best for dem også. Vi har blitt kastet ut fra fjordparken som var desidert det beste steder vi "rånere" har hatt da det var skjermet og ingen ble plaget med oss der. Vi "rånere" er ikke en gjeng fulle av faenskap og som bare vil bråke, gjøre hærverk og lignenede ting det er kun 1-2% som ødelegger for rykte vårt, vi er en vennengjeng nærmere enn familie som møtes for å være sosiale, snakke om vår felles interreser og bare har det koselig sammen på ett og samme sted. Vi i Limited Racing synes at det er bedre at vi får ett sted å være enn at vi skal kjøre rundt i alle gatene i drammen og bråke for alt og alle fordi vi ikke har noe sted vi kan være uten å bli kastet ut.. så la oss beholde CC eller gi oss ett annet sted vi kan få være.