Hvor er media i vindkraft saken?

Vindkraft har i løpet av få år fått okkupere unike og sårbare områder av norsk natur, uten at folk flest har vært klar over det. Engasjementet er nå stort, og vi opplever at media generelt og spesielt dagspressen har feilet i en kritisk vinkling og ikke minst folkeopplysning når det gjelder vindkraft og rasering av norsk villmark og dyreliv. Vi vil vite hva som skjer med landet vårt! Hvor store er områdene og hvor ligger de, hvem eier hva. Presenter foto og fakta om dyreliv og naturmangfoldet i områdene, om konsekvensene av vindturbiner, slik at sakene blir konkrete for folk flest, i motsetning til små kart og konsesjonsplaner. Opplys oss! Vi vil ha mer informasjon og faktaopplysninger. Lesebrev og synsing har fått oppta plass, vi ønsker bedre enn dette!

Ved å signere godkjenner jeg at Jim Særnblom kan overlevere signaturen min til dem som har innflytelse på denne saken.

Merk at du ikke kan bekrefte signaturen din ved å svare på denne meldingen.