Hjemmesykepleierne i Asker må få arbeidstøy

Bidra til å kle på hjemmesykepleierne i Asker kommune. Arbeidsantrekket skal være av samme kvalitet og utvalg som til ambulansepersonell. I dag går hjemmesykepleierne utendørs i alle årstider kun iført en kortermet hvit sykehuskittel og sykehusbukse i tynn bomull beregnet for innendørs bruk.

Sammen kan vi bidra til at de ansatte får tøy med refleks og sko tilpasset årstidene.
Vis at de ansatte i hjemmetjenesten verdsettes ved å gi dem tøyet de etterspør. I flere år har deres krav blitt avfeid med trangt budsjett. Støtt innbyggerforslaget slik at kravet kan fremmes for formannskapet i Asker kommune. Ta vare på de ansatte i hjemmetjenesten på Hurum. Det er de som tar vare på de som trenger hjelp hjemme.

Ved å signere gir jeg Paul Esbern Snare fullmakt til å overlevere informasjonen som jeg gir på dette skjemaet til de som har mulighet til å gjøre noe med denne saken.

Merk at du ikke kan bekrefte signaturen din ved å svare på denne meldingen.