Hjelp oss og redde Danielsenhestesport på stall Henne

Vi i Danielsen hestesport fikk en lite hyggelig beskjed i forrige uke. Stalleier har hatt en sak gående med Bergen kommune. Og nå må vi legge jord på ridebanen og luftegårdene til hestene innen 1 juli. Vi har hatt en midlertidig godkjenning av banen ut 2022. Denne er nå trukket tilbake. Vi har container i stallen hvor all hestemøkk fra boksene og luftegårdene og ridebanen havner daglig. Eneste grunn for avslag er fare for avrenning av møkk til elv.. Men om vi lager mark der igjen. Så kan hestene stå på beite og gjøre fra seg uten st noen tar bort møkken. Jeg sliter med og se logikken.. Nå er det sånn at dette er avgjort i bystyret og jeg sitter med store problemer. Danielsen hestesport har full drift året rundt. Vi har 96 faste elever hver uke. Vi har rundt 80 barn som skal på rideleir denne sommeren fra 1 juli. Etter sommeren har vi også fullt opp plassene. Vi er en liten rideskole som tar vare på de som faller utenfor. Vi har mange barn som finner stor glede og mestring på rideskolen. Spesielt nå de siste årene med pandemi. Har stallen vert et sted barna kunne være sammen og ha det sosiale som har vert utrolig viktig for mange gjennom pandemi tiden. Vi er utrolig stolte av det gode miljøet vi har bygget gjennom årene!. Og har ikke noe lyst og la oss knekke av kommunen. Selv om når 1 juli kommer og ridebanen skal legges jord på. Ellers blir det 2500 i dags bøter.. Uansett er deg vel urimelig og be meg om finne en løsning på 14 dager??. Det er helt umulig og finne nye hjem til hestene og avvikle en drift på 2 uker... det er barn og dyr det er snakk om her. Så håper dere vil støtte oss med underskrifter. Så vi kan få en utsettelse. Og nok tid til og finne noen løsninger!. MvhElise Danielsen Danielsen hestesport.

Ved å signere gir jeg Elise Danielsen fullmakt til å overlevere informasjonen som jeg gir på dette skjemaet til de som har mulighet til å gjøre noe med denne saken.