Hjelp oss å sikre en trygg skolevei for barna på Kringsjå!

Trygg skolevei er en del av retten til en god barndom. Vi har 1000 skolebarn på Kringsjå, men ingen å miste. Farten må ned i Sognsveien!

Vi i FAU på Kringsjå har tro på lokaldemokratiet og vi vet at ekte engasjement når fram, og nå trenger vi din hjelp. Vi trenger hjelp til å få Bymiljøetaten til å følge opp de politiske løftene som er gitt i bydel nordre Aker. Vi har jobbet i snart 5 år for å bedre trafikksikkerheten for skolebarna på Kringsjå uten at noe har skjedd. Det var og er tverrpolitisk enighet om at farten må ned, men den politiske viljen blir stoppet av Oslo kommunes fagetat gang på gang. Les mer om trygg skolevei på Kringsjå i Nordre Aker Budstikke, se nab.no eller gå inn på linkene nedenfor.

Vi trenger 300 signaturer for å få saken behandlet av Bystyret, og ber om din hjelp. Vi trenger hjelp til å få farten satt ned og sikret at den holdes med fartsdumper. Signer og hjelp oss med å spre ordet.

Saker om trygg skolevei på Kringsjå i nab.no:

Ved å signere godkjenner jeg at Cathrine Moksness kan overlevere signaturen min til dem som har innflytelse på denne saken.

Merk at du ikke kan bekrefte signaturen din ved å svare på denne meldingen.