Hjelp ofrene for elektromagnetisk tortur og gang stalking i Norge

Det sies at det ikke foregår tortur i Norge. Men det finnes uskyldige mennesker i Norge som må leve som flyktninger i eget land uten menneskerettigheter og uten rettsvern pga internasjonale avtaler om å  tie ihjel dette marerittet. Ofrene må leve med ulovlig overvåking, trakassering, forfølgelse, innbrudd, hærverk, karakterdrap, økonomisk ruinering, isolasjon fra familie og venner og også drapsforsøk. Dette dreier seg om cointelpro og mind control ekperimenter som blir utført mot en intetanende befolkning. Det ser også ut til å ha sammenheng med organisert livsforsikringssvindel. Google gang stalking and electronic harassment. Politiet har instrukser om å ikke hjelpe disse ofrene. Det har også helsevesenet. Alle offentlige hjelpeinstanser har instrukser om å stemple ofrene som psykisk syke. I Norge finnes det heller ikke advokater som tør å gjøre noe for disse ofrene. Noe som legger sten til byrden for allerede hardt prøvede uskyldige mennesker. Det eneste håpet disse menneskene har er at sannheten om disse grusomhetene blir alment kjent. Slik at det blir lagt press på myndighetene for å få stoppet denne uverdige praksisen. Hjelp ofrene for elektromagnetisk tortur og gang stalking ved å skrive under på dette oppropet. Hvis mange nok skriver under vil det bli levert norske myndigheter med krav om at denne grusomme torturen av uskyldige mennesker stanses.

Se denne linken for mer informasjon om hva dette handler om: