Gi Norwegian likebehandling som andre flyselskaper støtt Norwegian med samme økonomisk støtte.

8201CABA-FA77-4BF7-9B74-0CD7A6681144.jpegVi ser nå gang på gang hvordan de Nordiske landene enten endrer eller setter strengere vilkår til Norwegian i forhold til andre selskaper. Norwegian har samme rett til støtte som de andre. Nå endrer de ulike myndighetene i Sverige, Danmark og Norge spillereglene med påskudd at Norwegian har satt seg selv i sin egen krise. Corona krisen er helt ekstraordinær og ingen selskaper er unntatt å bli påvirket av denne krisen. Satsingen på miljøvennlige fly og mindre CO2 gasser ligger Norwegian fremst. Norwegian har vært ekstremt uheldige med tanke på Boeing maskinene både Max og motorproblemer på B787.

Tenk over hva merkostnaden er ved å sørge for en konkurs enn en plattform som du ser fler og fler selskaper tyr til. Til og med kjempen SAS har adaptert deler av modellen Norwegian har med selskapsoppbygging, men straffes ikke for dette slik vi ser Norwegian nå straffes.

Ta i et tak nå og få politikerne til å våkne for en kollaps av Norwegian har større samfunnsmessige kostnader en man kan se nå

GI STØTTE TIL NORWEGIAN NÅ FRA ALLE NORDISKE LAND.

DANMARK , SVERIGE OG NORGE

Ved å signere gir jeg Jan Tonnessen fullmakt til å overlevere informasjonen som jeg gir på dette skjemaet til de som har mulighet til å gjøre noe med denne saken.