Gangvei til badestranda "under fjellet" i Svolvær

I slutten av juni skal Lofotens ordførere i møte med vegvesenet for å diskutere Veipakke Lofoten, og Vågans ordfører Eivind Holst lovet i Lofotposten 9. juni å ta med seg ønsket vårt om gangvei inn i dette møtet. Innen den tid håper vi på så mange underskrifter som mulig for å synliggjøre det brede engasjementet for denne saken. En gangvei vil være til stor nytte og glede for alle i Svolvær og omegn - unge, voksne og eldre, både fastboende og tilreisende - og ikke minst vil det spare vårt dyrebare miljø.

Gi din underskrift og bidra til trygg vei til badestranda!

Kristin Blomstrand Koch / Folket for gangvei til stranda "under fjellet"    Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Ved å signere gir jeg Kristin Blomstrand Koch / Folket for gangvei til stranda "under fjellet" fullmakt til å overlevere informasjonen som jeg gir på dette skjemaet til de som har mulighet til å gjøre noe med denne saken.

Merk at du ikke kan bekrefte signaturen din ved å svare på denne meldingen.

Script executed with success this is not html: Array ( [type] => 2 [message] => Trying to access array offset on value of type null [file] => /home/petitions/public_html/sign_petition.php [line] => 31 )