Fredheimbrygga, adgang til booking.com systemet.

Mitt navn er Trude Fredheim. Jeg er ansvarlig medeier i firmaet Fredheimbrygga, Lankanholmen DA, sammen med min bror Yngve Fredheim. Vi har hatt et langvarig samarbeid med Andøy Hotell og Restaurantdrift,AHR, Norlandia kjeden om drift av bygningen i utleieformål. Det har de siste årene ikke vært noen formell skriftlig avtale.

Da vår profil på booking.com ble lansert i fjor, la AHR denne ut som om det var deres eiendom med alle rettigheter til siden vår  på booking.com.  Denne sommeren har det vært mange turister på Andenes, som også har overnattet hos oss. Jeg har prøvd å skape kos rundt vår gamle bygning med blomster og lign, både for våre gjester, andres gjester og lokalbefolkning.

Nå har samarbeidet med AHR kommet til et opphold. AHR påstår at de har alle rettigheter til booking.com siden vår, til å slette inneliggende bookinger, ta ned siden vår og kanskje også  slette den.  Noe av dette er i samråd  med min bror Yngve Fredheim.

Nå har AHR slettet min adgang til siden, samtidig som jeg sitter med en gjest på huset. Dette er svært problematisk for meg, og jeg føler meg overkjørt både som kvinnelig representant i firmaet, og overfor en større motpart som AHR.  Booking.com siden vår ble stengt for meg uten at jeg ble informert om dette.

Jeg vet ikke hvor stor juridisk betydning en underskrift evt vil ha, men det vil gi meg støtte i lokalsamfunnet og ellers for at booking.com siden kan forbli åpen og tilgjengelig for meg inntil alle juridiske forhold er vurdert, og at denne åpenes av representanten for AHR.

Om du er enig. gi meg gjerne din underskrift. Takk. Hilsen Trude

Ved å signere gir jeg Trude Fredheim fullmakt til å overlevere informasjonen som jeg gir på dette skjemaet til de som har mulighet til å gjøre noe med denne saken.

Vi viser ikke e-postadressen din offentlig på nettet.