Sudmansken - Mødres mareritt

Quoted post


Gjest

#3

2013-05-26 20:21

Tragisk og katastrofe for Norge som Land, at vi ikke har et system som FUNGERE. De skulle vært her hos meg og tatt fra meg alle mine 4 sønner som nå er fra 14 til 24 år. Staten MÅ inn på banen og FJERNE de som jobber på dette Mødrehjemmet , de burde GÅ på dagen selv hvis de hadde hatt gøds men feig som bare det fordi de jobber for OG da mener jeg FOR barnevernet og de skal være der FOR mødre og barn. Jeg har selv hatt oppdrag for Barnevernet i 4 år " fosterforeldre " hadde overhode ingen problemer i den saken på de 4 årene vi hadde oppdraget,så hvis de på SUDMANSKE ikke kan jobben sin og de er blitt kuet til å være STYGG med foreldre og barn så GÅ fra jobben deres , dette er flaut for det Norske SAMFUNNET. Vi kan ikke sitte på sidelinjen å se på at barn og foreldre blir behandlet på denne måten , få slutt på mødrehjem og få inn helt normale oppegående foreldre som godt kan veilede andre mødre som er usikker når de blir foreldre for første gang , vi er mer oppegående enn de som jobber der oppe på dette Mødrehjemmet. Og en ting til HVIS barnevernet har gjort en feil så skal det vel ikke være et problem for de å si unnskyld vel, de kan gjøre feil de som alle andre men å tviholde og snu på saken fordi de ikke kan innrømme sine feil er rett og slett flaut spør du meg. SKAMME SEG burde gjøre , takk gud for at jeg ikke jobber der oppe jeg hadde gått på flekken og det ville blitt konsekvenser for mine medarbeidere til de grader , for jeg aksepterer ikke at de leker mestre ovenfor foreldre og barn. Uff jeg kjenner jeg koker innvendig for de barna og de foreldre som oppleve dette!!!!! SKAM DERE

Replies

Du vet hvem

#4 Re:

2013-05-26 20:28:33

#3: -

Signerer deg her.. <3