Vi som støtter Sylvi Listhaug


Gjest

/ #171

2016-04-19 17:30

 

  • Om du noen gang kommer til å lese dette, kjære Sylvi Listhaug, så skal du vite at dette er skrevet av et voksent og ansvarsbevisst menneske - en snill og omsorgsfull bestemor - som har et instendig ønske om at din politikk skal få gjennomslag. Mitt inderligste ønske for all overskuelig framtid er:

 

  • De som MÅ komme hit til landet- og de som allerede har kommet, er og blir nødt til respektere vår religion, vår kultur, våre lover i absolutt alle henseender, - også vårt krav til vanlig, europeisk folkeskikk. Men - jeg er mye mer tilhenger av å sende økonomisk hjelp til der de kommer fra - altså på deres egne breddegrader der det fortsatt er fred. På den måten unngår vi alle disse religion/kulturforskjellene som lager så utrolig mye uro og misnøye, opptøyer, ramponeringer, voldtekter, voldsepisoder og drap! Vi MÅ ta vare på og skåne våre egne - FØRST! Da MÅ det settes inn flere og sterkere ressurser slik at vårt politi- og militære forsvarsmyndigheter skal kunne overvåke og bestemme i forkant m.h.t hvem som får komme innenfor Norges grenser!

 

  • Jeg synes - med hånden på hjertet - at dette er et meget rimelig krav! Ingen vil vel at vårt elskede Norge skal ødelegges og at det norske folk skal behøve å gå på tærne, i redsel for å bli sett på som rasister - fordi vi vil beholde fred og fordragelighet her i vårt eget land? Jeg GRUER for russetiden som er nær forestående - hva skal vi måtte bli vitne til da - med alle disse respektløse, voldelige og sexgale innvandrermannfolkene vi har fått og stri med?

 

  • Vi vil ha tilbake landet vårt i samme stand som det var - FØR denne galskapen startet!

 

  • Med vennlig hilsen fra en meget bekymret Mormor.

 




Betalt annonsering

Vi vil annonsere dette oppropet til 3000 mennesker.

Lær mer ...