Opprop.net

Unntak fra karantenehotell, for norske borgere med ektefeller/samboere bosatt i UK

La norske borgere fra Storbritannia få unntak fra karantenehotell nå!

Gjest#1 May 13, 2021, 18:09
Er det en ny underskrift-kampanje på gang som sidestiller alle nordmenn bosatt i UK med studenter ol som er folkeregistrert i Norge? Er innmari mange som har tilgang på såkalt "egnet bopel" (feks hytte) de kan ha hjemmekarantene i, som er registrert som 'utvandret' i Folkeregisteret av skattemessige grunner....
Gjest#2 May 14, 2021, 10:51
Takk for at du har igangsatt denne signatur kampanjen. Jeg kan ikke forstå at vi som er full vaksinerte ikke skal kunne reise til Norge og være i karantene hjemme hos familie. Jeg har ingen problemer med å være i karantene i Norge så lenge jeg kan gjøre dette hjemme hos mor< Jeg er enebarn og min more er 90 år så jeg syntes det er veldig vanskelig å ikke ha muligheten for å kunne besøke henne. Jeg håper regjeringen i Norge vil vurdere dette på nytt igjen - spesielt med tanke på hvor mye lenger UK er kommet nå det gjelder vaksine og lave smittetall.

Please comment on this petition

Please do not write personal information such as an address, phone number or email address in your comment. Do not write your own name or the name of any other person either.