STOP THE DEPORTATIONS OF REFUGEES TO RUSSIA - STOPP NORGES DEPORTASJON AV FLYKTNINGER TIL RUSSLAND
Kontakt personen bak underskriftskampanjen
Re:
#121: - Man trenger da vel ikke å bli stemplet som en rasist bare fordi man er tilhenger av en streng asylpolitikk! De som har krav på opphold og trenger beskyttelse, skal selvsagt få det. De som derimot prøver lykken i Norge uten disse behovene og som får søknaden avslått, skal returneres. Det blir bare for dumt å betegne andre som rasister!
Rett og slett umenneskelig
Listhaug sier hun ikke vil gi noen garantier, men dette er også en del av jobben hennes. Hun SKAL kunne garantere at regjeringen overholder de internasjonale konvensjonene som Norge har signert og ratifisert. Dette er jobben hennes.
Re:
Helt enig. Hverken hun eller de som står bak dette kan ha noen følelse av hva det vil si å være i en vanskelig situasjon. Bortskjemte folk.
Re:
Norge gjør som de vil som alle andre land. FN har ingen sanksjoner.
Re:
Dere 3.558 med skylapper som har signert dette oppropet står fritt til å reise ned og hjelpe dem i nærområdene. De av oss som tar ansvar for Norges fremtid ønsker ikke en maursti av honningsøkere rett inn i det Norske Hus. Tenk på deres barn og barnebarn folkens. Dere vil bli husket som de som med vitende og vilje ødela alt Norge var og hadde. Godt Nyttår!
Godt å kunne delta i et "NE!
Jeg skammer meg over Norge.
| This discussion has been closed. |
Re:
#121: -
Takk. Jeg er så enig, så enig.