Opprop.net

Si JA til #styrkjordvernet

Oppropet #styrkjordvernet ble overrakt landbruks- og matminister Sylvi Listhaug i dag!

Gjest#1 Dec 11, 2013, 22:26
Veldig bra initiativ! Flott å vise at man bryr seg. Vi har så mye kompetanse - vi må jammen bruke den! Politikk må være mere enn å la seg styre av magen - eller av følelser.

:-) Tore Opdal
Gjest#2 Dec 11, 2013, 22:44
Jeg foreslår at saker som ikke går gjennom blir satt på denne side.Så kort som mulig og gjerne inndelt i Fylker og at det lages en oversikt/kart der det merkes av hvor mange mål som forsvinner.
Gjest#3 Dec 11, 2013, 23:21
Tenk fremtid
Gjest#4 Dec 12, 2013, 08:23
Visste ikke at dere hadde stanset. 8.000 - det burde være 80 000! Sendte invitasjon til mine venner på FB i går kveld. Så langt har vel 50 av mine venner signert. Går oppropet videre?
Gjest#5 Dec 12, 2013, 08:41
Flott at det kom opp en underskriftskampanje her. Jordvern er en av våre viktigste saker for framtiden. Hilsen leder av Naturvernforbundet i Vestby (som sammen med Vestby Landbrukslag fikk saken i gang for ca. 2,5 år siden)Kristian Vahl Østbye
Gjest#6 Dec 12, 2013, 09:22
Det er bra noen tar ansvar og passer på matjorda. Vi kan ikke spise oljefondet og det er umoralsk å tro at vi kan kjøpe maten fra andre land som trenger den selv. Dette vil bli framtidens kampsak. ren og sund mat.
Gjest#7 Dec 13, 2013, 15:21
Baby face assassin :-).

Please comment on this petition

Please do not write personal information such as an address, phone number or email address in your comment. Do not write your own name or the name of any other person either.