HJELP kreftsyke Matias Wilberg
Kontakt personen bak underskriftskampanjen
Re:
Vel Norge prioriterer litt feil mener jeg derfor så skal dette oppropet bli hørt. Del den videre..
Re:
Det viser bare på hvor dårlig vi prioriterer her i Norge!!
Re:
Det skal jo ikke være nødvendig men nå blir det gjort for og bevise hva enkelte mennesker har stemt frem.. Takk for at dere signerer og deler..
Lurer på om...
Gahr Støre uttalte i sakens anledning at selvsagt er dette et spørsmål om ressurser. Lurer på om den mannen hadde turt å si det ansikt til ansikt med Matias Wilberg? Spørsmål om ressurser!!! Sier altså helseministeren dagen før de samme skryter av å ha tjent 470.000 millioner ekstra på oljefondet. Penger som skal invisteres i Coca Cola aksjer og fiffegater i paris. Men å kjøpe medisin til syke har de altså ikke råd til.
Re: Lurer på om...
Godt eksempel på hva jeg ønsker å få frem :)
Det er helt forkastelig at syke mennesker skal være nødt til å bruke krefter på å slåss for å få den medisinen de trenger, og som er livs viktig. Hva hadde helseministeren gjort hvis han hadde en sønn/datter som trengte denne medisinen?? Og det er til å bli kvalm av når Stoltenberg øser ut millioner til andre land. Store skal vi være ute, men å sørge for våre egne det greier de ikke. La Matias og de andre som trenger medisin få det, uten at de skal være nødt til å bruke krefter på det. Nei, siste ord er ikke sagt i denne saken......Dette gjør meg fly forbanna.
Signer du også!!!
Re:
Du er ikke alene om dette og siste ord er ikke sagt...
Re:
spørsmålet har jeg stilt meg selv også, hvorfor betale skatt??
Re:
det blir feil men folket må forstå at dette er en realitet og at vi som mennesker forstår at noe er feil..
This comment has been removed by the person who wrote it.
jeg har kreft selv og jeg syns att vi som har det trenger dette for da får vi leve sammen med våre kjære lengre
This comment has been removed by the author of the petition.
Reason for the removal: Upassende
Thomas
| This discussion has been closed. |