Dr. Rolf Luneng må få tilbake sin autorisasjon

Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Dette diskusjonstemaet har blitt automatisk laget fra Dr. Rolf Luneng må få tilbake sin autorisasjon-oppropet.


Gjest

#1

2013-10-07 14:00

Når ikke det offentlige helsevesenet yter hjelp og er i stand til å gi behandling og eller diagnostisere, er vi helt avhengige av leger som Luneng. Har selv blitt behandlet av ham over 9 måneder periode og fikk igjen noe av livskvaliteten.

Gjest

#2

2013-10-07 16:14

Vær så snill og gi oss syke av Borreliose og co infeksjoner et tilbud i Norge. Gi Rolf Luneng lege autorisasjonen tilbake så vi syke kan få behandling!

Gjest

#3

2013-10-07 18:26

Luneng er en av få leger som greier å hjelpe mange kronisk Borreliasyke. Han må få sin autorisasjon tilbake!!

Gjest

#4

2013-10-08 07:28

La dr.Luneng få lisensen sin tilbake!Mennesker blir FRISKE av behandling hos ham

Gjest

#5

2013-10-08 07:55

Iriterande jag som hade väntat på tid länge måste nu börja tänka om. Undrar hur många läkare som satt en feldiagnos inom den vanliga vården utan att läkarlegitimation dragits in.

Gjest

#6

2013-10-19 13:54

Dr Luneng og & har klart å få meg i mye bedre form, har kunnet bevege meg, fått fjernet mye av smertene. Har kunnet ta del i hverdagslige gjøremål. Nå etter at NBS ble stengt og behandlingen opphørte, så er smertene på vei tilbake og hverdagen møtes med utslitthet, nettopp pga dårlig søvn forde smertene kommer og går. Hvorfor stengte helsedepartementet NBS? Jo vistnok forde Luneng gav antibiotika over tlf!! Ingen jeg har vært i kontakt med eller meg selv har ennu klart å få svelga medisin som har kommet gjennom et tlf rør. Har fra overleger i det Norske Helsevesen og fastleger snakket ved på tlf og de har alle sendt meg medisiner på resept. Derfor vil det hvis De skal behandle alle leger likt,vil det bli lite leger igjen i det offentlige også, når alle bør og skal behandles likt. Loven sier at vi alle har rett bå riktig behandling som til en hver tid skal hjelpe den enkelte pasien. Dette er lovbrudd fra helsedepartementet ovenfor oss borrelia pasienter. Derfor bør Dr Rolf Luneng få tilbake sin autorisasjon snarest, pga lovbruddet begått i denne sak.

Gjest

#7

2013-10-19 16:05

Hilsen til Helsemyndigheter og helsetopper:

Et lands største ressurs vil alltid være friske og oppegående mennesker. For og slippe flest mulig friske mennesker; la legemiddelINDUSTRIEN fortsette med og legge føringene, definisjonene etcetera, etcetera.  Kort sagt: fortsett og være dens nyttige IDIOTER!


Gjest

#8

2013-10-20 14:45

Skandaleåfjernenorgesenestelegesomvirkeligbrenneroggjøralthankanfordennepasientgruppen!!

Gjest

#9

2013-10-20 17:43

Var veldig alvorlig syk, nektet behandling og oppfølging på lokalt sykehus, reddet av langvarig ab-kur pga Lunengs senter. Har et liv, klarer å gå, snakke ikke full av smerter, nakkestivhet, rare hodeanfall og koma-søvn. Hvorfor slå seg til ro i senga med sykepleie 3x dagen, når man kan bli frisk og være en ressurs i samfunnet!
Slutt med arrogansen mot ny og bedre viten , ny forskning og andres profesjonelle kunnskap som gir veldig god resultater wg friskere mennesker i Norge/Skandinavia.

Gjest

#10

2013-10-20 17:57

Hoppas verkligen du blir "välkommen tillbaka" Nina Svenska vänner slåss verkligen för dig.

Gjest

#11

2013-10-20 18:10

Vært så snill og gi de borreliose rammede et tilbud nå!

Gjest

#12

2013-10-20 18:27

Mikroforsk Sigurd Aartun har mikroskopert blod og serum for flere pasienter som har vært under behandling hos Lunneng.Borreliabakteriene forsvinner ikke fra blod og serum før pasienten har fått medisiner i 3-4 måneder.

Ved kortvarig behandling hos andre leger og på sykehus dukker alltid borreliabakteriene med "perlebåndsform" opp igjen.

Borreliose er en folkesykdom som kan avsløres vha. mørkefeltsmikroskopering.

Mikeoforsk Sigurd Aartun har også funnet bakteriene i to islendinger som har udefinerbare sykdommer.

Gjest

#13

2013-10-20 19:24

Alla som är duktiga i det dom gör, MÅSTE ha rätt att jobba!

Gjest

#14

2013-10-21 10:47

Jeg støtter Dr. Rolf Luneng til å få tilbake sin rettmessige autorisasjon.

Gjest

#15

2013-10-21 17:39

Luneng må få lisensen tilbake. Han har hjulpet meg og mange andre som lider av kronisk borreliose. Vi får ikke hjelp i det norske helsevesenet. Luneng har god kunnskap om borreliose og jeg er ikke i tvil om at hans behandlingsmåte er den rette. Det er jeg selv et eksempel på. Har blitt så mye bedre.
Gjest

#16 Tøys og tull

2013-10-22 10:41

Rolf Luneng er en kvakksalver som setter pasientenes liv og helse i fare med en diagnostikk og behandling som mangler enhver form for dokumentasjon.

Gjest

#17

2013-11-05 12:49

Vi har selv fått prøvd hvordan denne sykdommen er ,i vår fam .Grusom . Vi var nok heldigere enn mange andre . Da det ble oppdaget ganske fort ,men vedkommende var veldig syk,og fortsatt ikke helt bra .
Takknemlig pasient NBS

#18 Inkompetanse og profesjonskamp offentlig helsevsen!

2013-11-15 13:31

Tusen takk til dr Rolf Luneng. Uten han hadde jeg ikke vært oppegående i dag.
Med neg borreliaprøve får man ikke hjelp i det offentlige. Da etter langvarig behandling med antibiotika positiv prøve, får man heller ikke hjelp i det offentlige. Da vises det til
direktivene, at man kun kan gi pasienten anbibiotika i 4-6 uker.Da skal man være frisk!!!??? (men som pasient kan man drive voksenopplæring på allmennpraktiren og overlegen mht borreliabehandling). Men hva med tuberkulosepasientene (stort sett utlendinger), da er langvarig behandling med ab ikke farlig??!!!
Etter iv behandling ikke fått tilbakefall!!! Igjen, tusen takk dr Luneng!Måtte du snarest få tilbake lisensen og hjelpe oss borreliosepasienter, en hjelp det offentlige verken kan eller vil gi oss! Ganske utrolig!!

Gjest

#19 Re: Tøys og tull

2013-11-15 13:44

#16: Gjest - Tøys og tull

Du verden så bastant!  Tvert om, det var det offentlige helsevesen som ved sin inkompetanse satte mitt liv i fare.

Etter mange år med bakterien i kroppen, følgelig neg prøve, men med hele rekka av  symptomer på borreliose + bitt for like mange år siden som ikke tenkte over, ormebitt?, ingen hjelp å få, ingen diagnose i det off.

Heldigvis kom til NBS og dr Luneng!  Uten han hadde jeg i dag ikke vært oppegående!

Beklager, men du snakker (skriver) mot bedre vitende.  (kanskje ansatt i off. helsevesen?)

Vi er mange i dag som takker dr Luneng!


Gjest

#20

2014-01-08 20:08

la han endelig få jobben tilbake.nå må jo folk reise ut av landet for å få hjelp og det hører ingen plass hjemme

Gjest

#21

2015-06-03 19:40

Jeg har blitt behandlet hos Rolf Lundeng og blitt frisk

Gjest

#22

2016-01-16 21:06

Jeg signerte dette oppropet fordi jeg fortsatt etter over fem års sykdom etter påvist borreliose blir nektet forsvarlig utredning og behandling i det norske helsevesen. Når helsevesenet nekter en utredning og behandling er det videre fritt frem for opportunistiske psykiatere og nevropsykologer til å uttale seg uten at de har kompetanse. Dette er i ferd med å gjøre enda større skade på meg og min familie dersom mine antagelser blir korrekt. Jeg ønsker først og fremst respekt for mine kroniske helseplager og en forsvarlig utredning betalt av det offentlige slik andre syke mennesker får.

Gjest

#23

2016-09-04 13:03

Jeg har blitt påvist borrelia i 2014, andre infeksjoner i 2015 og vært veldig syk siden sommeren 2014.
Ingen helsepersonell tror min sak og mener jeg har Myalgi, ME, tretthetssyndrom, gått på en smell og sliter psykisk.
Jeg og mange andre får ikke hjelp i Norge , hvor skal det gå før vi blir tatt på alvor ? Derfor signerer jeg.

Gjest

#24

2016-09-04 14:12

Niesen min er ung småbarnsmor, og har mistet helsen og jobben som følge av borrelia.

Gjest

#25

2016-09-04 19:40

Fordi jeg ser hva boreliainfeksjoner gjør med min syke søster og vil at hun skal bli frisk for sin egen del, sin sønn, sin kommende mann. Og at norsk helsevesen er så trangsynte og må våkne opp og se fakta! Korrupt som f´´´´´!