Dr. Rolf Luneng må få tilbake sin autorisasjon
Kontakt personen bak underskriftskampanjen
Hilsen til Helsemyndigheter og helsetopper:
Et lands største ressurs vil alltid være friske og oppegående mennesker. For og slippe flest mulig friske mennesker; la legemiddelINDUSTRIEN fortsette med og legge føringene, definisjonene etcetera, etcetera. Kort sagt: fortsett og være dens nyttige IDIOTER!
Slutt med arrogansen mot ny og bedre viten , ny forskning og andres profesjonelle kunnskap som gir veldig god resultater wg friskere mennesker i Norge/Skandinavia.
Ved kortvarig behandling hos andre leger og på sykehus dukker alltid borreliabakteriene med "perlebåndsform" opp igjen.
Borreliose er en folkesykdom som kan avsløres vha. mørkefeltsmikroskopering.
Mikeoforsk Sigurd Aartun har også funnet bakteriene i to islendinger som har udefinerbare sykdommer.
Tøys og tull
Inkompetanse og profesjonskamp offentlig helsevsen!
Med neg borreliaprøve får man ikke hjelp i det offentlige. Da etter langvarig behandling med antibiotika positiv prøve, får man heller ikke hjelp i det offentlige. Da vises det til
direktivene, at man kun kan gi pasienten anbibiotika i 4-6 uker.Da skal man være frisk!!!??? (men som pasient kan man drive voksenopplæring på allmennpraktiren og overlegen mht borreliabehandling). Men hva med tuberkulosepasientene (stort sett utlendinger), da er langvarig behandling med ab ikke farlig??!!!
Etter iv behandling ikke fått tilbakefall!!! Igjen, tusen takk dr Luneng!Måtte du snarest få tilbake lisensen og hjelpe oss borreliosepasienter, en hjelp det offentlige verken kan eller vil gi oss! Ganske utrolig!!
Re: Tøys og tull
Du verden så bastant! Tvert om, det var det offentlige helsevesen som ved sin inkompetanse satte mitt liv i fare.
Etter mange år med bakterien i kroppen, følgelig neg prøve, men med hele rekka av symptomer på borreliose + bitt for like mange år siden som ikke tenkte over, ormebitt?, ingen hjelp å få, ingen diagnose i det off.
Heldigvis kom til NBS og dr Luneng! Uten han hadde jeg i dag ikke vært oppegående!
Beklager, men du snakker (skriver) mot bedre vitende. (kanskje ansatt i off. helsevesen?)
Vi er mange i dag som takker dr Luneng!
Ingen helsepersonell tror min sak og mener jeg har Myalgi, ME, tretthetssyndrom, gått på en smell og sliter psykisk.
Jeg og mange andre får ikke hjelp i Norge , hvor skal det gå før vi blir tatt på alvor ? Derfor signerer jeg.
| This discussion has been closed. |