ALLE TRYGDER , UFØRETRYGD, ALDERSPENSJON SKAL OPPJUSTERES OMGENDE


Gjest

#1

2013-09-02 01:29

DET ER JAMMEN PÅ TIDE NOEN VÅGER Å TA TAK I DENNE URETTEN.

ER MAN SYK, ORKER MAN IKKE Å SLÅSS FOR DET MAN HAR KRAV PÅ.

JEG HÅPER HELE NORGE SKRIVER SEG PÅ LISTEN NÅR VIRJELIG NOEN
ORKER Å TA DETTE OPP SÅ ALLE KAN DELTA
Tore L. Tangen

#2

2013-10-03 13:21

Slutt å skrike sånn! Folk kan miste hørselen av det.

Gjest

#3

2014-01-05 22:15

et er på tde att trygdene i dette landet går opp også,for alt annet går opp så da er det på tide att trydete kommer etter også.

Gjest

#4

2014-05-16 17:53

Godkjent
Hilsen fana buer

#5 vil HA

2014-05-16 21:45

Vi kan ikke streike men vi kanrope ut hva vi vil ha og hvis alle roper så får vi gjerne litt? :-(

Gjest

#6

2014-06-19 19:27

jeg er ung uføre og vil desverre være det resten av livet....jeg føler det akkurat som dette oppropet.. staten må slutte å tråkke på de som er svakere og syke i dette landet...oljefondet er IKKE deres private pengebinge... bruk dem på helsevesenet, aldresomsorg, fattige etc.

Gjest

#7

2015-05-04 17:57

Dette oppropet er viktig. Minstepensjonisten idag har mistet flere tusen pga mange nye regler og er pr idag å regnes som minipensjonist. De har rett og slett ikke penger til middag hver dag. I noen tilfeller har de ikke penger til mat hver dag. Det er svart få som har et fullverdig liv med mindre de har snille slektninger eller venner. Jeg vil oppfordre alle som utfører frivillig arbeid til å legge ned arbeidet i 3mnder. Dette er egentlig arbeid som burde vært lønnet. Siden det ikke er lønnet oppfordrer jeg alle frivillige til å vise solidaritet med minstepensjonistene som ikke har mat hver dag. De frivillige er de som ser de som sliter. De frivillige har en sterk stemme. Minstepensjonistene har ingen stemme.

Gjest

#8

2015-06-26 19:56

Jeg er rett og slett forbannet, over hva som har skjedd over flere år med
Pensjonene. Så dette da jeg var inne for å sjekke litt om pensjon.

Gjest

#9 Re:

2020-01-08 12:29

#3: -