Opprop Norge må si opp EØS avtalen umiddelbart!

Opprop Norge må si opp EØS avtalen umiddelbart! / Kunngjøringer / Hva gjør vi nå, når INGEN på Stortinget vil si opp EØS avtalen? / Kommentarer


Gjest

#1

2021-11-13 07:56

Dessverre så har stortinget tatt over styringen av media, derfor kommer ikke sannhetet ut til folket. Det viktigste vi nå må gjøre er å finne et talerør som ikke er avhengig av mediastøtte eller er en del av LO. Det eneste som nytter er å finne en nyhets reporter/ avis/ radio som tørr å gå imot PK og vil drive propaganda via sitt eget media ut til det Norske folk - å bare skrive her på FB nytter ikke! Folk må vite sannheten!

Gjest

#2

2021-11-13 08:12

Helt riktig . Og det er surrealistisk å bivåne hvor bortreist folk flest er . De er bare en flikk umælende kveg som med et glassaktig og forrykt blikk i øynene følger sine store ledere akkurat som folk i Nord-Korea gjør. Ved å leve i denne lammende konsensustilstanden føler en at livsgleden svinner sammen med håpet om at vett og forstand igjen en gang skal vinne gjennomslag .

All ære til den eller de som forsøker å påvirke folk, men den som har snakket med naboer og kjente i bygd og by, sitter ikke akkurat igjen med positive følelser i etterkant .
Folk vil ikke vite - de vil sitte i bobla si og se Farmen på TV.


Så lenge de er mette i magene sine og de har mat og strøm og tak over hodet, så vil ikke det norske folket løfte blikket, og lengt mindre protestere i tilstrekkelig antall til at noen forandring av den kursen vi er inne på nå vil skje .Folk betaler det det koster helt til de ikke klarer å betale det mer, men inntil da er de stilletiende underdanige .


Hvis noen kan si noe som har rot i virkeligheten og som kan motbesvise eller i hvert fall antyde med sannsynlighet at jeg har feil, så er jeg den første til å uttrykke stor glede ved å ha tatt feil .

Men igjen - all honnør til de som prøver, og den eller de støtter jeg så avgjort .
Hele maktpyramiden er råtten, og høyesterett har visstnok eksplisitt sagt at å gi bort Norge og landets suverenitet er i tråd med presedens så lenge det skjer stykkevis og delt .

Ikke nettopp et optimistisk utgangspunkt .


Gjest

#3

2021-11-13 08:20

Ja straffe forfølg samtlige so e ansvarlige for eøs og acer , det må gjerast et eksempel på politikara so e so korupte so den gjengen der ,
Ingolf

#4 Vi må få en ny "neidronning"

2021-11-13 08:35

#1: -  

 Vi husker vel alle "Nei-dronningen" Anne Enger Lahnstein den gangen. I prinsippet må vi finne en slik karismatisk person å samle oss om. Og det første som falt meg inn hva angår en journalist/avis som ikke får statsstøtte er RESETT. Men da tikker klokka for vi vet ikke hvor lenge det er til den forsvinner. regjeringen prøver å presse den vekk.


Gjest

#5

2021-11-13 09:39

Kjempebra at dere står på! I realiteten har vi ikke demokrati lenger, vi har et Enhetsparti, og ingen opposisjon. Dette er ikke slik det skal være i hh til Grunnloven og vil gjøre Norge til en totalitær stat hvis det ikke skjer forandringer nå.

Gjest

#6

2021-11-13 10:33

Tusen takk for jobben dere gjør. Det var flere ting i dette skrivet, jeg ikke ante foregikk. Det er horribelt at det vanlige folk ikke blir opplyst via NRK (ja jeg vet MSM er kjøpt og betalt) om hva som faktisk skjer, både bak lukkede dører, men også rett foran nesen vår. PS denne teksten bør publiseres på fb slik at man kan dele den. Hilsen stolt medlem av Nei til EU

Gjest

#7

2021-11-13 13:21

fortsett vi må få fler med tvinge dem

Gjest

#8

2021-11-14 00:16

https://www.facebook.com/1131020924/posts/10226036645799299/ Har skrevet litt om dette ,men går langt i mine beskyldninger som alle ikke behøver å være enige på ! Objektivt er det fundamentalt uheldig at tilhengere av Parisavtalen også kan ha EU motstand ! Her har EU mandatene fått støtte av velgerne ! Folket har edle meninger helt til regninga kommer ! Ved å støtte Energipakke 3 blir vi mere underlagt EU med arvesølvet ! Støres og APs 8 garantier kan glemmes ved pakke 4 ! Er det noen som tror den opprinnelige planen var å stoppe med Energipakke 3 ? Denne linken linken( øverster )er det kopier fra aviser om lovnader og løgner ! Les billedtekstene lenger ned også,! Det er to store temaer som har engasjert meg i koronatid ! 1. er EU tilnærming med katastofale følger og 2. blir uoppgjort sak ved å frigjøre hemmeligholdt informasjon før rettslig prøving om vi har krigsforbrytere ! Vi trenger endring i vår forsvarsberedskap ! Les fra link ,da det er for mye å skrive her !



Betalt annonsering

Vi vil annonsere dette oppropet til 3000 mennesker.

Lær mer ...