Nei til karantenehotellordningen!

Nei til karantenehotellordningen! / Kunngjøringer / Hvor er vi med kampanjen? / Kommentarer

Karin-Cecilie Glasø
Forfatteren bak dette oppropet

#26 Re:

2021-05-22 09:55

#6: -  

 Hei! 

Helt enig - jeg vil anbefale deg å se den neste oppdateringen jeg poster senere om mulig retslig prøving. 

Karin-Cecilie Glasø
Forfatteren bak dette oppropet

#27 Re:

2021-05-22 09:59

#14: -  

 Jeg har ikke sett at det finnes en lignende ordning for Norge, det er derfor jeg skriver det. Utgangspunkt i egne erfaringer :) Det er litt vanskelig å vite hva regjeringen synes er "mange" da dette er veldig relativt - så kun ment som et utgangspunkt. 

 

Jeg tror det fyller allerede - og jeg vil poste en link til en retslig høreing som vil bli opdatert snarest. Vi er veldig mange som står sammen om dette. I danmark har det aldri vært snakk om karantenehotell (heldigvis) så saken er 100% om Norge <3 

Karin-Cecilie Glasø
Forfatteren bak dette oppropet

#28 Re: diskriminering

2021-05-22 10:01

#15: Ziøler - diskriminering 

 Jeg ville ELSKE om regjeringen delte mer statistikk og viten underveis. Det er mye skremsel propagangda som går igjen, men veldig lite som har beviser og grunnlag for bekymring. 

 

Tror mange har fått fortalt at smitten HOVEDSAKELIG kommer fra utlandet, og jo det er klart noe kommer defra, men jeg synes ikke man kan være bekjent å skrive noe så viktig uten å hive alle fakta på bordet samtidig! 

 

Så helt enig! 

Karin-Cecilie Glasø
Forfatteren bak dette oppropet

#29 Re:

2021-05-22 10:03

#20: T.Aas -  

 Det har jeg ikke satt meg inn i - men det handler jo om å kunne se nærmeste familie, og da mener jeg hvertfall at kjærester også hører innunder det begrepet. Å være gift, og at det skal være et krav er så gammeldags! 

Lei for at du har blitt diskriminert, vet det er mange som er i din situasjon. 

Karin-Cecilie Glasø
Forfatteren bak dette oppropet

#30 Re:

2021-05-22 10:05

#21: -  

 Det tror jeg du har veldig rett i! 

Har lest mange saker, hvor man får en bot når man nekter - og at man så ringer politiet dagen etter for å forklare seg. Her er de fleste saker blitt henlagt da de godt kan se fornuften i å holde karantene hjemme hos seg selv. 

Det er mange som skriver om det på forskjellige facebookgrupper også :) 


Gjest

#31 Re: Re:

2021-05-26 13:07




Betalt annonsering

Vi vil annonsere dette oppropet til 3000 mennesker.

Lær mer ...