Opprop Norge må si opp EØS avtalen umiddelbart!

Opprop Norge må si opp EØS avtalen umiddelbart! / Kunngjøringer / EØS avtalen og valget. / Kommentarer


Gjest

#1

2021-03-13 10:13

Stem Alliansen


Gjest

#2

2021-03-13 10:38

Hei. Takk for utfyllende og klok melding. Du har rett, vi må stemme på noen i bolken "andre", selv om de er små, så forblir de jo nettopp det om folk tenker at de ikke stemmer på de fordi de er små. Pdk får min stemme, ene og alene fordi jeg mener Norge as fungerte godt helt til avkristningen med AP i spissen begynte å gjøre seg gjeldende. Vi må tilbake til kristne verdier og ikke fryktkultur og flytende kjønn. Godt valg!

Gjest

#3

2021-03-13 10:46

Terje Larsen, Det har vært gjentatte purringer over flere år i diverse forum, debatter og innlegg med spørsmål om hvem disse 140-142 er. Det vill vært svært fint om denne navnelisten med dagens Storting + regjering med tilhørighet i Europabevegelsen kunne blitt kunngjort. Og gjerne også regjering/storting tilbake i tid noen tiår.

Vi er mange som ser frem til det og ønsker din kommentar på saken.


Gjest

#4

2021-03-13 10:49

Kystpartiet har tidligere erfaring fra stortinget og bør absolutt stemmes inn igjen.

Problemet ligger sansynlig i medias fokus, hvor de kun konsentrerer seg om partiene som er inne på stortinget, og har en politikk om ikke å invitere partier utenfor stortinget til diskusjoner og debatter. Lite demokratisk spør du meg...


Gjest

#5

2021-03-13 11:05

Helt enig Terje. Vi er et land og et folk. Og skall vi kunne leve hær i lag som et folk i vårt eget land, så må vi styre landet selv som grunnloven sier det. Og da er det bare direktedemokrati som kan garantere vår frihet og vår livsrett og ivareta folkestyret. Partisystemet med sin korrupsjon og grunnlovsfiendtlighet er en forbrytelse og en fare for både folket og fedrelandet.

Gjest

#6

2021-03-13 12:04

Hei Terje Sitter i et lokallag i Senterpartiet, så syns det er synd hvis du føler at partiet har vært uklar på dette spørsmålet. Samtidig syns jeg partiet har vært tydelig på hva vi ønsker. Vi ønsker oss ut av EU/EØS. Når det er sagt, har jeg registrert at mange av oss/våre velgere ønsker å beholde EØS. Jeg mener, som du, at egne handelsavtaler, der vi også får være med å bestemme, vil fungere godt, om ikke bedre. Jeg kan også skjønne noe av argumentasjonen til de som ønsker å bli. Jeg leste dette med den spørreundersøkelsen du refererte til. Hva var det flertallet ville? Senterpartiet var, og er fortsatt, mot ACER. Men jeg skal ikke rope for høyt nå siden jeg ikke er for godt kjent med denne saken, og hvordan den står opp mot EØS. Håper dette var litt oppklarende. Håper selvsagt du bestemmer deg for å stemme på Senterpartiet ved valget, men det er så klart helt opp til deg. Les partiprogrammene og spør om noe er uklart. Lykke til! Bjørn Vegar

Gjest

#7

2021-03-13 14:28

Utmerket og tusen takk for engasjementet. Vi står ved et veiskille, men hva fremtiden vil bringe er enda litt for tidig p si. Her i gården går også stemmen til «andre» ved høstens valg uten å definere det noe ytterligere. Mvh Per Arne Sødal

Gjest

#8

2021-03-13 14:30

Utmerket og tusen takk for engasjementet. Vi står ved et veiskille, men hva fremtiden vil bringe er enda litt for tidig p si. Her i gården går også stemmen til «andre» ved høstens valg uten å definere det noe ytterligere. Mvh Per Arne Sødal

Gjest

#9

2021-03-14 10:14

Et veldig balansert opprop som jeg deler 100%

 


Gjest

#10

2021-03-15 16:55

Nei til EØS avtalen. Norge skal være fri fra globaliserinsgmakten

Gjest

#11

2021-03-16 13:10

Ja vær sikker, EØS avtalen hører ikke hjemme i Norge, der er det folketb som bestemmer.

 


Gjest

#12 Nei takk til Kystpartiet, Kystpartiet er ikke det partiet de var en gang Da Bastesen blei ute sRe:

2021-03-16 13:16

#4: -  

 


Gjest

#13 EnigRe:

2021-03-16 13:19

#5: -  

 


Gjest

#14

2021-11-13 01:51

Tidligere var det ofte sammenligninger mellom Norge og Sveits.Begge selvstendig land med lavt befolkningstall og svært god nasjonal økonomi.Små men sterke land.Sveits tok sitt demokrati lengre da de innførte folke/direkte demokrati hvor de andre Europeiske demokrati er parlamentariske demokratier.Tiden for denne typen demokrati er over når landene styres av politikere som ønsker en globalisering. Greit nok som tanke lik kommunismen var i sin tid men lik kommunismen fungerer dette ikke.Om landet vårt skal kunne beholde sin selvråderett må vi vekk fra denne tankegangen. Å melde oss ut av EØS er ikke å melde oss ut av Europa, vi har EFTA avtalen som gir oss både selvråderett og adgang til de Europeiske markedet uten vi ender opp som en lilleputt stat i The United States of Europe.USA kjemper også for å gi mer råderett til hver enkel stat fremfor all makt blir sentralisert, burde ikke vi gjøre det samme???



Betalt annonsering

Vi vil annonsere dette oppropet til 3000 mennesker.

Lær mer ...