Fjern Solveig Horne som BLD minister

Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Dette diskusjonstemaet har blitt automatisk laget fra Fjern Solveig Horne som BLD minister-oppropet.

Eugen

#101

2016-05-28 17:00

Spero che  qualcuno abbia la decenza al ultima ora di sciogliere questa organizzazione che e la vergogna della Norvegia a modi di fare del medioevo .  


Gjest

#102

2016-05-28 22:27

Fordi Barnevernet er en syk institusjon med hensynsløse, ufaglærte og korrupte ansatte som ødelegger flere hundre familier samt barnets liv hvert år. Hele barnevernet skulle ende i fengselet!!! Fjern Barnevern og hele systemet

Gjest

#103

2016-05-30 00:37

Give back children of Bodnariu family

Gjest

#104

2016-07-08 08:34

Adriana Nelutescu

Gjest

#105

2016-07-09 03:55

TAKING THE BABY FROM MOTHERS BREASTS??SCANDINAVIAN CIVILIZATION?? YOU RE ABOMINABLE ! WORST THAN AFRICANS !

Gjest

#106

2016-07-09 04:02

FEEDING THE BABY ON MOTHER BREASTS ITS VERY IMPORTANT FOR THE FUTURE DEVELOPMENT OF BABY S BRAINS/INTELIGENCE AND EMOTIONAL FEELINGS!!TAKING THE BABY FROM HIS MOTHER S BREASTS , WHAT HAPPENED IN NORWAY IT S  ABOMINABLE !  YOU GAVE THAT BABY BACK AFTER COUPLE OF MONTHS /ITS OVER !!!! YOU CAN T FEED HIM ANYMORE / NO MORE MILK IN THAT WOMAN S BREASTS , BUT SHE CAN EASYLY DEVELOP AN BREASTS CANCER...SO YOU RE GREAT NORWEGIANS...AFRICANS DON T DO SUCH ABOMNABIL AND CRUEL THINGS...IS THIS CIVILIZATION?? I CAN T EVEN LAUGH ON SUCH A BAD JOKE ! DR MANTA  CALIN


Gjest

#107

2016-07-09 04:05

Mate babyen PÅ MOR bryster er det svært viktig for den fremtidige utviklingen av baby S BRAINS / Inteligence OG emosjonelle følelser !! TA babyen fra moren bryster, HVA SKJEDDE I NORGE DET S avskyelig! DU ga det BABY BACK etter par måneder / ITS OVER !!!! DU KAN T FEED ham lenger / NO MORE melk i at kvinnen bryster, men hun kan Easyly Utvikle en Bryster KREFT ... SÅ DU RE FLOTTE NORDMENN ... afrikanere DON T DO SLIK ABOMNABIL og grusom TING ... ER denne sivilisasjonen ?? JEG KAN engang LATTER PÅ SLIK en dårlig spøk! DR MANTA Calin


Gjest

#108

2016-07-09 22:23

To stop kidnapping the children from their families! Shame!

Gjest

#109

2016-07-13 06:45

Det er jo bare blitt verre i BV,bare lovnader ingen handling.folket har ingen tillit til etaten.hun må da høre på hva vi som er forulempet av uvesenet bare folk hører om at barnevernet er i anmars så rygger folk.så jeg mener når den Persson som sitter i en slik posisjon er så lite handlingslammet da er det på tide å ta sin frakk å gå. Selv de som står ministeren nære syns det hele er patetisk. Jeg har jobbet med dette i noen år å hvert under BV selv nå er jeg 59 å noe må gjøres,å ikke sitte handlingslammet.å dette eskalerer til det være.