STOP THE DEPORTATIONS OF REFUGEES TO RUSSIA - STOPP NORGES DEPORTASJON AV FLYKTNINGER TIL RUSSLAND
Kontakt personen bak underskriftskampanjen
Vi må slå ring om demokrati og rettssikkerhet ,vi må bry oss
Innvandring og integreringsminister! (forøvrig en pussig tittel i disse dager)-Du som er troende,(?)- hvordan tror du Jesus ville reagert?
Trangsynte naive fjotta! En dag kommer det til å gå over styr me innvandreran! De kommer hit enda de har opphold i Russland og andre land. Kommer hit bare for å leve på staten, voldta og formere seg! Og æ kommer te å sei: "KA VA DET Æ SA!"
Re:
Helt enig med deg. De som har skrevet under her er blåøyde og naive.
Norge vil falle med deres tankegang.
Re:
Hvordan tror du Jesus hadde reagert på at du ønsker å favorisere en brøkdel priviligerte som tar seg til Norge i stedet for å hjelpe millioner i ekstrem fattigdom i Afrika (der det faktisk fødes inn titalls millioner i ekstrem fattigdom hvert år)? Penger vokser ikke på trær, selv ikke i Biblen.
Nå er det jo sånn at mange "flyktninger" frivillig har reist tilbake til der de kom fra - fordi de hadde det bedre der hjemme enn på åpne asylmottak i Norge. Det sier jo litt?
Re:
Riktig.... og når systemet sier at åpenbart grunnløse søknader kjapt kan avvises å er saken behandlet.
Det som virkelig hadde gledet meg, var om alle dere (og deres etterkommere) som ønsker dette hit betaler for hele gilde nå og for evig tid av egen lomme og ikke stjeler fra meg og mine. Men det er jo alltid slik at de som ikke har noe, er de ivrigste til å dele det som andre har jobbet hardt for slik at de kan føle seg som GODE og prektige medmennesker. Nå orker jeg ikke å lese flere hodeløse støtteerkleringer.
Re:
Jeg er i sjokk hvordan de odelegger Alt det gode i Norge med de uendelige flyktninger.... SHAME!!!!!!!!!
Re: Re:
Istedet for å tenke om Norge og sitt folk, har de dumme fantasier om å redde verden .Hvor kommer det naivitetet fra, lurer jeg på? Hvor er hjernen hos sånne mennesker? Er de helt blinde og primitive?Helt hjernevasket... Jeg bare håper at Sylvi stopper dette.
Hvor ser dere flyktninger?????????????? Er dere helt blinde og primitive??????????? Folket kommer her for de vet at de kan bo gratis og gjøre ingenting. De ler av idioter i Norge.
vi har for mange allerede
| This discussion has been closed. |