Nei til redusert avfallshenting frå VØR
Kontakt personen bak underskriftskampanjen
This comment has been removed by the person who wrote it.
I mange kommuner der det vert sortert plast, kan dei sette posen med plast ved sidan av pappdunken, men i Ørsta skal den oppi! Og om dunken då vert full (noko den alltid blir) får du beskjed om å klistre "nei takk til reklame" på postkassa! Om dunken likevel vert full, får du ein prikk kvar gong lokket er opent når dei kjem å hentar. Har du fått tre prikkar må du kjøpe større dunk! Kven er det som sit å kokar saman alle desse "geniale" forslaga- som berre kjem VØR tilgode? Dei sel all søpla vidare til Sverige, ferdig sortert!
Mafiavirksomheit
Har ikke noe problem me redusert henting, det kan jeg håndtere, men at prisen i praksis er doblet, liker jeg dårlig..
For sjelden
Har storhusholdningdunken pr Idag og den er allerede for liten. Den er som regen full 1-2dager før henting. Er det spesielle begivenheter som fødselsdagsfeiring eller jul, er den full tidligere enn dette også. Spesielt desse gangene må en snike seg til å kaste søpla bedre steder(godkjente steder -container- men må fraktes etc) hvordan dette skal bli med tømming bare halvparten så ofte, tør jeg ikke tenke på. Det er mulig vi har noe å gå på vedr kast og sortering, men ser ikke hva dette skal være.vi sorterer bra Idag. Er motstander av sjeldnere henting enn Idag.
Det kan bli mange stinkende søppeldunker utover våren og sommeren.
Gi faen i fargen på dunkane, hiv båset i alle dunkane! Då må VØR sortere sjølve!
Det er ikkje VØR som har bestemt dette. Det er kommunestyra i Ørsta og Volda som har vore totalt medvitslause når dei har fatta beslutninga.
| This discussion has been closed. |