Forbud mot fyrverkeri
husk å bekreft sin signatur på mailen din får at det skal telle!
Hvorfor skal litt glede gå på bekostning av dyreliv?
Dyrene våre blir livredde, traumatisert og dør.
Når eg mener dyreliv mener eg ikke bare husdyr men òg viltdyr.
Dette skaper et utrolig stort stressnivå får dyrene og i værstefall død.
Mangen argumenter at dyrene på tåle en dag i året. Men dette skjer ikke bare en gang i året det skjer ukesvis i forveien og i etterkant. Det skjer dødsfall av fyrverkeri før nyttårsaften.
Eg vil mene det å fyre opp fyrverkeri når man er bevist på konsekvensene er bare egoisme.
Utifra kommentarer på some virker det som denne generasjonen ikke bryr seg om velferd til dyrene
Eg ønsker forbud mot fyrevekeri og i det minste hvertfal forbud får privatpersoner å kjøpe fyrverkeri
Kontakt forfatteren
Behandle signaturene dine
Har du ikke mottatt e-postbekreftelsen, eller ønsker du å fjerne signaturen din?
Behandle signaturene dineDel denne underskriftskampanjen
Hjelp dette oppropet å innhente flere signaturer.
Betalt annonsering
| Logg på for å administrere underskriftskampanjen din. |
Endringer skjer ikke ved å være stille.
Forfatteren bak dette oppropet reiste seg og gjorde noe. Vil du gjøre det samme?
Andre underskriftkampanjer du kan ha interesse av
Vi tilbyr gratis hosting av nett-opprop. Lag et profesjonelt opprop ved å benytte vår kraftige løsning. Våre opprop nevnes i media hver dag, så å lage et opprop er en bra måte å få oppmerksomhet i offentligheten og hos beslutningstakere.