Digitalt ekstraordinært årsmøte i NMCU- Nå!

Det må gjennomføres et årsmøte i NMCU nå. Den sikreste og enkleste måten er å gjøre dette digitalt. Det gjør at medlemmer fra hele landet kan delta på en trygg og lettvint måte.

Bakgrunnen for dette er at sentralstyret på grunn av covid-19-situasjonen har utsatt årsmøtet fra februar til oktober. Mange mener at tiden er inne for et bytte av styreleder. Han lovet i 2017 å doble medlemsmassen som da var på over 10.000. I dag er den på rundt 7000 hovedmedlemmer. Smertepunktet er nådd og økonomien er elendig. Dette resulterer i en nedadgående spiral, hvor medlemsbladet ikke lenger kommer i papirform og ansatte avskjediges, for å nevne noe. Denne trenden MÅ snu, og det fort. Om 10% av medlemmene forlanger et ekstraordinært årsmøte må det gjennomføres.

Dette stiller jeg meg bak ved å skrive under her. Vennligst oppgi medlemsnummeret i NMCU.

NB: Husk å bekrefte signaturen via E-post!

Del gjerne dette slik at vi når flest mulig medlemmer.

Stig Olsen, NMCU-medlem nummer 5803    Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Ved å signere godkjenner jeg at Stig Olsen, NMCU-medlem nummer 5803 kan overlevere signaturen min til dem som har innflytelse på denne saken.

Merk at du ikke kan bekrefte signaturen din ved å svare på denne meldingen.