DE TI BUD- Flere enn ti foreldre?

Kjære Rektor ved Øyslebø oppvekstsenter.

Vi er en gjeng med foreldre som er mer enn observant på at vi bor i «bibelbeltet» som det ofte kalles i denne landsdelen. Det har liksom noe med kulturen å gjøre, kanskje blitt en del av oss. Så enhver tilknytning på hva som har vært i tiden og om å leve i nuet, og å bære barna våre inn i fremtiden, så kan det ofte være fint å kunne ha motiver og bilder på skolen som barna våre går på, som minner dem om dette. Selv om, vi i dag som moderne familier er bevisste nok til å kunne lære barna våre om å være åpen, om å være grei, og vis respekt til alle kulturer rundt oss i samfunnet, så må vi ikke bli historieløse med å rive ned vår nære fortid, fordi en tilfeldlg livssynsnøytral kynisk person, stikker innom med en kommentar i ditt arbeid, så betyr ikke dette at man skal lytte til en slik føring. Vi er iallfall en et parti med foreldre som liker kontraster, foretrekker alle og synes det meste er greit.

Vi er ikke tilfeldige. Vi er foreldre til barn som bruker din jobb hver dag, som vi har tillit til. Det er mer enn en tilfeldig som stikker innom. Så.. vi ønsker at du henger opp bildet igjen vi.

Flere enn 1!