Åpne lesesalene. Nå.
Stengingen av lesesalene er fattet på et galt grunnlag. Det er ingen smitteutbrudd koblet til universiteter og lesesaler. Økning i smitte skyldes ikke lesesaler, noe kommunen viste da de ikke stengte den på sin pressekonferanse klokken 18:30. Dette er det eneste studentene har igjen av holdepunkter i hverdagen. Vi har vist oss tilliten verdig, og finner oss ikke i en ny virkelighet tilbake på studenthybelen.
Hold lesesalene åpne.
Bror Nissen
Kontakt forfatteren
Kontakt forfatteren
Kunngjøring fra administratoren av dette nettstedetVi har avsluttet denne underskriftskampanjen og har fjernet underskrivernes personlige opplysninger.EUs personvernforordning (GDPR) krever en legitim grunn for lagring av personlig informasjon, og at denne informasjonen lagres kortest mulig. |